Van idee tot prototype

Portretfilm Campagne

Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

De boodschap die de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen hun potentiële studenten willen meegeven is; ‘Wij inspireren onze studenten om hun eigen weg te volgen. Heb jij een goed idee? Dan ben je bij de HAN aan het goede adres.’ Voor hun campagne om meer studenten naar de HAN te trekken wilden zij een film waarin deze boodschap centraal staat.

Er is gekozen voor een portret film, omdat in deze vorm, je een merk een persoonlijke kant mee kunt geven. In dit geval het verhaal van Remco. Zijn ervaringen en verhaal geven een duidelijk beeld welke rol de HAN heeft gespeeld en heeft bijgedragen aan zijn idee. Een persoonlijk verhaal waarin de jonge doelgroep zich kan inleven. Door de boodschap op deze manier te vertellen is het geen marketingboodschap, maar een krachtig verhaal wat aansluit op de beleving van de doelgroep.

Interesse in een vrijblijvende kennismakingsafspraak? Let us move you!

Neem contact op