Strategie

Wat wil je met de film bereiken, wat is de doelgroep en welke boodschap wil je overbrengen? Om elkaar beter te leren kennen verdiepen wij ons eerst uitgebreid in jouw merk, organisatie, product en/of dienst. We analyseren de huidige marketing- en communicatiemiddelen en doen een stijlonderzoek. Ook doen we research om de sector inzichtelijk te maken en de doelgroep(en) beter te begrijpen. Wat is de customer journey, met welke boodschap kunnen we hen bereiken? We gaan in gesprek met de belangrijkste stakeholders tijdens een creatieve sessie. Een goed en helder merkverhaal is namelijk de basis voor een impactvolle filmproductie. In deze eerste stap van strategievorming adviseren we ook over videomarketing. Hoe en via welke kanalen gaan we de film inzetten?

Concept

Wat is het unieke verhaal dat in jouw film verteld wordt? Welke tone-of-voice en look-and-feel kiezen we? Op basis van alle verkregen input maken wij een vertaalslag naar een creatief concept dat past bij jouw organisatie, doelgroep én budget. Al onze ideeën werken we uit in een pakkende verhaallijn. Ook wel storytelling genoemd. Onze films vertellen een verhaal waarin emoties centraal staan. We willen met een verhaal het juiste gevoel overbrengen en mensen raken. Na goedkeuring maken wij dit verhaal visueel en gaan we aan de slag met het storyboard en eventueel de tekst voor de voice-over.

Productie

Na het vaststellen van het concept en de verhaallijn gaan we op pad om te filmen. Daarvoor regelen wij locaties, apparatuur en eventuele acteurs die in beeld komen. Wij gebruiken high-end apparatuur en verzorgen de montage inclusief voice-over, (maatwerk) muziek, motion graphics en animatie. Wij werken met een multi-gedisciplineerd team met grenzeloze potentie om van een idee werkelijkheid te maken