Branding film Entrea Lindenhout

Hoe wij een doelgroep bereiken

Hoe bereiken wij een doelgroep? Aan de hand van de onderstaande case nemen we je hierin mee.

Passende gedragspatronen bij doelgroep

Entrea Lindenhout wilde een film welke ervoor zorgt dat gezinnen, pleeggezinnen en kinderen zich eerder melden bij hun organisatie. Uit de hand gelopen situaties zijn vaak al te voorkomen als het eerder gesignaleerd wordt. Entrea constateert dat door schaamte en angst voor uithuisplaatsing wordt er vaak te lang gewacht tot gezinnen zich melden.

In samenwerking met een gedragswetenschapper zijn er gedragspatronen uitgezet die betrekking hebben op de doelgroep. Om met de film niet alleen de doelgroep aan te spreken maar hen ook tot het juiste gedrag te bewegen.

De enorme hoeveelheid trajecten die Entrea Lindenhout aan ons beschreef gaven ons de basis om een boeiend verhaal neer te zetten. Door elementen uit situaties die vaak voorkomen op een waardige manier neer te zetten creëerden we herkenbaarheid bij de doelgroep.

Voor hen hebben we een eigentijdse branding film gecreëerd die zowel een jonger als ouder publiek aanspreekt. Een film die de barrières wegneemt, waarin lastige situaties aan de kaak worden gesteld maar die uiteindelijk wel een het ‘feel good’ gevoel geeft. De film heeft een poëtische en dromerige tone-of-voice om de verschillende leden binnen een gezin aan te spreken.

Deze film is tot stand gekomen dankzij een fijne en dynamische synergie tussen onze director, editor, componist, acteurs en colorist zonder de kernwaarden van onze klant uit het oog te verliezen.